vrijdag, augustus 03, 2012

Candy Time

Hallo Allemaal,

Allereerst wil ik me verontschuldigen dat ik de winares niet heb bekendgemaakt van de verjaardagscandy!
De winares komt van het Hj en heet Janny,Zij had een prachtige vorm kaart gemaakt!!
VOOR DAT ER MISVERSTANDEN ONSTAAN ER WAREN MAAR EEN AANTAL VAN HET BLOG DIE MEEDEDEN DAAROM HEB IK HET SAMENGEDAAN!!DUS IS HET IEMAND GEWORDEN VAN HET HJ!

Ik zit nu op 30 volgers en als dat verdubbelt is naar 60 ga ik een candy weggeven..
Wat daar inzit ga  ik nog niet verklappen..
Ik heb een paar regels voor dat je deelneemt,

1, Word volger als je dat nog niet bent (Word niet lid voor de candy maar kom dan ook eens langs wanneer ik iets nieuws heb geplaatst om een reactie te plaatsen!)
2, Plaats het plaatje op het blog met een link naar mijn blog!
3, Laat een reactie achter onder dit bericht!

Liefs Wietze!

1 opmerking:

  1. Hey Wietze, Leuke blog heb je (achtergrond wel btje sombertjes...voor iemand die zoveel moois maakt, maar is jouw keuze natuurlijk). Ik wordt zeer zeker volger van jou en kom zeer zeker weer es kijken, ik zou het leuk vinden als jij ook mijn volger wordt, zie ik je op mijn blog? Ik heb een give a way lopen tm as zondag, dus meedoen kan nog! Groetjes van monique.

    mijn blog: www.crea-mo.blogspot.com

    see you!
    greetz

    BeantwoordenVerwijderen